Onderzoek naar inzicht in kwaliteit IT dienstverlening
- Geschreven op 27 September 2016
De stelling: “IT leiders en IT Operations managers hebben ondanks (professionele) helpdesktooling beperkt inzicht in de kwaliteit van de geleverde IT dienstverlening. Hierdoor valt de communicatie met de business over de geleverde IT kwaliteit niet mee en kunnen zij hun IT teams niet echt aansturen op het verbeteren van de IT dienstverlening”.
Wat vindt u van uw eigen inzicht in uw geleverde IT kwaliteit en hoeveel inzicht denkt u te hebben? En waar heeft u inzicht in? Stuurt u op ‘voor gebruikers herkenbare diensten’? En wat vinden die gebruikers er dan van? Op deze vragen willen wij antwoord vinden. Vandaar dit onderzoek naar inzicht van prestaties van IT dienstverlening.
Het onderzoek is bedoeld voor IT afdelingen in Nederland, met name voor een IT (Operations) leider. Het invullen duurt ca 5 minuten. Ook voor de beheerder van de helpdesktool of een procesmanager hebben wij een aantal vragen.
Bij een zo groot mogelijke steekproef krijgen wij een representatief inzicht, waardoor u als deelnemer zich kunt meten met uw collega’s. Alles anoniem natuurlijk.
Bent u een IT (Operations) leider? Dan nodigen wij u van harte uit om via deze link mee te doen en danken wij u alvast hartelijk voor uw inzicht.
Blog
- TU Delft: “Anders kijken naar onze IT dienstverlening”
- “Het lijkt wel of IT helemaal niks goed doet”
- Eigenaarschap, de sleutel naar betere communicatie
- De Brauw Blackstone en Westbroek haalde de hoogste IT Service Score van 2016
- Betere IT dienstverlening én minder budget gaan samen bij RTV Rijnmond en Omroep Brabant
- Gelooft u uw IT leveranciers op hun blauwe ogen?
- Hoe verbeter je prestaties met het Meldingenspel?
- Onderzoek naar inzicht in kwaliteit IT dienstverlening
- En wat als we nu niets doen?
- Update Hollander Techniek: 70% betere resultaten in 9 maanden tijd!
- IT prestaties inzichtelijk maken in de praktijk
- Help, onze SLA werkt niet
- ‘Het resultaat van 30 jaar ITIL…’
- Portaal “de Dienstenlandkaart”
- Verbeteren met de Verbeterlandkaart