Onderzoek naar inzicht in kwaliteit IT dienstverlening

dogbert-tech-support

De stelling: “IT leiders en IT Operations managers hebben ondanks (professionele) helpdesktooling beperkt inzicht in de kwaliteit van de geleverde IT dienstverlening. Hierdoor valt de communicatie met de business over de geleverde IT kwaliteit niet mee en kunnen zij hun IT teams niet echt aansturen op het verbeteren van de IT dienstverlening”.

Wat vindt u van uw eigen inzicht in uw geleverde IT kwaliteit en hoeveel inzicht denkt u te hebben? En waar heeft u inzicht in? Stuurt u op ‘voor gebruikers herkenbare diensten’? En wat vinden die gebruikers er dan van? Op deze vragen willen wij antwoord vinden. Vandaar dit onderzoek naar inzicht van prestaties van IT dienstverlening.

Het onderzoek is bedoeld voor IT afdelingen in Nederland, met name voor een IT (Operations) leider. Het invullen duurt ca 5 minuten. Ook voor de beheerder van de helpdesktool of een procesmanager hebben wij een aantal vragen.

Bij een zo groot mogelijke steekproef krijgen wij een representatief inzicht, waardoor u als deelnemer zich kunt meten met uw collega’s. Alles anoniem natuurlijk.  

Bent u een IT (Operations) leider? Dan nodigen wij u van harte uit om via deze link mee te doen en danken wij u alvast hartelijk voor uw inzicht.

https://nl.surveymonkey.com/r/69LB85S