Masterclass ‘Dienstdenken’
Inhoud Masterclass
Meten, weten en continu verbeteren. Dat is waar wij voor staan in een notendop. Tijdens deze masterclass krijg je antwoord op de volgende vragen:
- Wat is het?
- Hoe implementeer je het?
- Hoe krijg je en houd je het werkend?
We behandelen het Dienstenraamwerk, de Spelregels, het Besturingsmodel, het Verbetermodel, de Dienstenlandkaart, de Wijzigingslandkaart, de Vebeterlandkaart, de User Experience landkaart, capaciteit, consequenties en gedrag.
Voor wie:
- Proces- en servicemanagers
- Consultants
- IT-managers en teamleiders
Plek: online via Zoom
Kosten: € 1.600 excl. BTW
Data
- donderdag 11 maart 13.00-16.00 uur
- vrijdag 12 maart 13.00-16.00 uur
- donderdag 18 maart 13.00-16.00 uur
- vrijdag 19 maart 13.00-16.00 uur
Blog
TOPdesk en de Dienstenlandkaart: een ijzersterke combinatie
Met TOPdesk heb je een perfecte tool om meldingen te registreren en workflows te stroomlijnen. Desondanks worstellen IT-organisaties om in control...
Gamificatie in servicemanagement
De uitdaging achter de DienstenlandkaartIedereen die wel eens game speelt op zijn mobiel, tablet of PC herkent het verslavende effect van niet meer...
TU Delft: “Anders kijken naar onze IT dienstverlening”
Binnen de IT afdelingen lopen veel mensen rond die heel graag hun tanden willen zetten in het verbeteren en zichtbaar maken van hun IT...
Waar loop jij tegenaan?
"IT stuurt niet op feiten en cijfers"
“De business wil innovatie maar ik vul gaten met gaten”
“Ik moet mijn leveranciers maar vertrouwen op hun blauwe ogen”