Selecteer een pagina

De Dienstenlandkaart

Maakt kwaliteit direct beïnvloedbaar, verhoogt betrokkenheid en bespaart uiteindelijk kosten.

Van proces- naar dienstdenken

De Dienstenlandkaart helpt jouw IT-, HR- en facilitaire diensten te verbeteren. En dit allemaal zonder processen te beschrijven. Het gaat tenslotte om de dienstverlening aan eindgebruikers. Zoals je kunt zien in ons kwadrant hieronder: dienstverlening bestaat uit meerdere aspecten. Hierbij staan vier vragen centraal:

Hoe goed lever je een dienst? (Hoeveel pijn voorkom je?)

Wat doe je om te verbeteren en echt proactief te zijn?

Wat vindt de business van jouw diensten? (User experience)

Wat zijn de kosten en hoe productief ben je zelf?

Écht verbeteren

Structuur & rust

Grip op kosten

In control

Inzicht in een handomdraai

Welke voordelen kent de Dienstenlandkaart?

✓ Direct inzicht in de prestaties van diensten
✓ Direct inzicht in waar verbeteringen moeten plaatsvinden
✓ Gemotiveerde mensen door eigen inbreng & structuur
✓ Volledig in controle over je diensten
✓ Alle betrokkenen herkennen zich. Zowel intern als extern.

✓ Samenwerking en betrokkenheid van medewerkers verbetert
✓ Verbetert dienstprestaties zonder processen te beschrijven
✓ Verbetert betrouwbaarheid dienst snel en aantoonbaar
✓ Eigenaarschap terug naar teams
✓ Direct inzicht in kosten

Ook benieuwd? Wij helpen je graag verder!

Opvallend nieuws

TOPdesk: het ideale startpunt

TOPdesk: het ideale startpunt

Je werkt bij een dienstverlenende organisatie. Bijvoorbeeld bij een overheidsdienst, ziekenhuis of onderwijsinstelling. De hele werkweek draait om...

Lees meer

Wij werken onder andere voor:

Over ons

Het mooie van computerspellen vinden wij dat er een score is. Je weet dus altijd precies waar je staat. En dit is precies wat wij in dienstverlening misten.
Er wordt een hele hoop gedaan, maar niemand weet precies wat de resultaten zijn. Of de gebruikers zijn minder tevreden dan gedacht. 
Met de Dienstenlandkaart worden diensten inzichtelijk, beheersbaar & leuk!  

Jouw diensten continu verbeteren?

Schrijf je in en blijf op de hoogte.