Voorbeeld uit de praktijk

 

We zijn hartstikke trots!

Daarom hebben we onze nieuwe website alvast live gezet. Spoedig komt hier het eerste bericht. Neem vooral een kijkje! Heb je vragen? Wij helpen je graag!

Meet- en beïnvloedbare IT-prestaties

Met de Dienstenlandkaart krijg je end-to-end inzicht hoe goed je diensten scoren. Scores en visuals maken kwaliteit voor iedereen zichtbaar. IT gaat weer leven in de organisatie. Kwaliteit wordt persoonlijk. We brengen eigenaarschap terug naar teams en leren diensteigenaren te verbeteren. Waar anderen over sturen op User experience praten, doen wij het. Wij meten het en relateren het aan jouw diensten.

Of ervaar het spelend

Kwaliteit wordt persoonlijk door scores en visuals. Een score geeft feedback over jouw prestaties. Visuals vertellen je intuïtief over de huidige stand van zaken.

Ervaar het zelf in ons spel 'Visual Helpdesk'. Er komen klanten met vragen en jij helpt ze. Na een periode krijg je een score. Maak keuzes op basis van de informatie om jouw score te verbeteren.

(Op dit moment heb je een apparaat met Adobe Flash nodig)

Over ons

Het mooie van spelletjes vinden wij dat er een score is. Je weet dus altijd precies waar je staat. En dit is precies wat wij in IT dienstverlening misten.
Er wordt een hele hoop gedaan, maar niemand weet precies wat de resultaten zijn. Of de gebruikers zijn minder tevreden dan gedacht. 
Met de Dienstenlandkaart wordt IT inzichtelijk, beheersbaar & leuk!  

IT prestaties optimaliseren?

Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg

 

– Albert Einstein