Selecteer een pagina

 

TOPdesk: het ideale startpunt

Gemiddelde leestijd: 2 minuten

Je werkt bij een dienstverlenende organisatie. Bijvoorbeeld bij een overheidsdienst, ziekenhuis of onderwijsinstelling. De hele werkweek draait om het stroomlijnen van processen & KPI’s. De kans is groot dat je alle registraties in TOPdesk doet. Wij vermoeden dat het wel eens voorkomt dat medewerkers of klanten zich niet herkennen in de resultaten. Er is dus een verschil in beleving. Hoeveel kost dit eigenlijk in tijd, energie en middelen? En hoe zorg je voor meer herkenning?

Al onze klanten zijn anders. Maar ze hebben (in elk geval) twee dingen gemeen: Ze stroomlijnen de afhandeling van hun werk allemaal met TOPdesk. Daarnaast was er een uitdaging om volledig in controle te zijn over alle geleverde diensten. En dit leverde allerlei vragen op, zoals:

  • Hoe krijgen we echte grip op onze dienstverlening?
  • Hoe verbeteren we de beleving van de klant?
  • Hoe verzorgen we een betekenisvolle dienstrapportage voor de klant?
  • Welke diensten lopen goed en waar is bijsturing nodig.
  • En welke bijsturing heeft het meeste effect?

Wat is de Dienstenlandkaart?

Deze vragen beantwoorden ze met de Dienstenlandkaart. Eigenlijk is het een soort visuele ’schil’ om de data van TOPdesk. Alle benodigde gegevens worden uit TOPdesk gehaald. Dit wordt ‘vertaald’ en krijgt een bepaald resultaat. Dit wordt weergegeven in een visuele score. Vanuit het overzicht kun je per dienstengroep de resultaten bekijken. Waarom gaan de dingen gaan zoals ze gaan? De oorzaak van lage scores is hiermee snel inzichtelijk. Bijsturing kan hierdoor direct plaatsvinden..

Voor wie is de Dienstenlandkaart

Eigenlijk voor iedereen die betrokken is bij de kwaliteit van diensten. Rapportages komen tot leven en iedereen herkent zich in de resultaten. Dit leidt tot meer begrip, betere samenwerking en de wil om continu te verbeteren.

En met iedereen bedoelen we echt iedereen. Denk aan:

  • Klanten
  • Medewerkers (alle diensten)
  • Management
  • Directie
  • Leveranciers

De ideale combinatie als platform voor alle dienstverlening

Met TOPdesk en de Dienstenlandkaart bundelen serviceteams hun krachten. Ze verwerken samen aanvragen vanaf één platform. Dit stroomlijnt de ondersteuning naar de klant, lost problemen sneller op en verbetert de communicatie. Dit leidt tot kwaliteitsverbetering en kostenbesparing voor zowel IT-, facilitaire als HR-dienstverlening.

Maak jouw registraties nóg waardevoller en start met combineren.

Ook van start?

Benieuwd wat de Dienstenlandkaart voor jouw organisatie kan betekenen?

Neem contact op of volg ons webinar.

Inzicht in een handomdraai

Veel organisaties lopen achter de feiten aan. De druk op IT en facilitaire afdelingen neemt ongekende vormen aan. Voor menig bedrijf een onhoudbare situatie. Je wilt wel anders, maar hebt geen idee waar te beginnen.
Met serious gaming als inspiratie, komen prestaties van diensten tot leven. Elke dienst krijgt een score en dat geeft direct inzicht. Kwaliteit is direct beïnvloedbaar. Dit verhoogt betrokkenheid en bespaart uiteindelijk kosten.

Wij werken onder andere voor:

Over ons

Het mooie van computerspellen vinden wij dat er een score is. Je weet dus altijd precies waar je staat. En dit is precies wat wij in dienstverlening misten.
Er wordt een hele hoop gedaan, maar niemand weet precies wat de resultaten zijn. Of de gebruikers zijn minder tevreden dan gedacht. 
Met de Dienstenlandkaart worden diensten inzichtelijk, beheersbaar & leuk!  

Jouw diensten continu verbeteren?

Schrijf je in en blijf op de hoogte.