Workshop ‘Inzicht in een handomdraai’
Meten, weten en continu verbeteren. Dat is waar wij voor staan in een notendop. Tijdens deze workshop krijg je antwoord op de volgende vragen:
- Wat bedoelen we met meten, weten en continu verbeteren?
- Hoe verbeter je de kwaliteit van diensten structureel?
- Hoe verhoog je betrokkenheid van medewerkers, klanten en leveranciers?
- Hoe makkelijk is het om te beginnen?
Voor wie:
- Proces- en servicemanagers
- IT-managers en teamleiders
- Demand managers, informatiemanagers en IT regisseurs
- Business managers en contracthouders IT
Plek: online via Zoom
Kosten: geen
Blog
TOPdesk en de Dienstenlandkaart: een ijzersterke combinatie
Met TOPdesk heb je een perfecte tool om meldingen te registreren en workflows te stroomlijnen. Desondanks worstellen IT-organisaties om in control...
Gamificatie in servicemanagement
De uitdaging achter de DienstenlandkaartIedereen die wel eens game speelt op zijn mobiel, tablet of PC herkent het verslavende effect van niet meer...
TU Delft: “Anders kijken naar onze IT dienstverlening”
Binnen de IT afdelingen lopen veel mensen rond die heel graag hun tanden willen zetten in het verbeteren en zichtbaar maken van hun IT...
Waar loop jij tegenaan?
"IT stuurt niet op feiten en cijfers"
“De business wil innovatie maar ik vul gaten met gaten”
“Ik moet mijn leveranciers maar vertrouwen op hun blauwe ogen”